reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dagmar Čániová

Dagmar Čániová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žije v Nitre a momentálne je na MD. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáČo sa týka nás všetkýchSúkromnéNa zamyslenieFotogaléria

reklama

Súkromné

V dobrom i v zlom

Dagmar Čániová

V dobrom i v zlom

Sobota 12.11.2005, ako každá iná a predsa výnimočná. Aspoň pre dvoch ľudí - pre mňa a môjho nastávajúceho sa stala nezabudnuteľnou bodkou za naším slobodným životom. Vždy som rozmýšľala nad tým, ako to bude všetko prebiehať a čo budem cítiť. A už to tu bolo.....

  • 1. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 272x
  • 9
Moje odmlčanie

Dagmar Čániová

Moje odmlčanie

Nikdy by som nepovedala, že ma to tak zoberie. Vždy som si myslela, že keď to príde, budem na to pripravená. Zrazu neviem, čo so sebou.

  • 24. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 106x
  • 25
Tichá domácnosť

Dagmar Čániová

Tichá domácnosť

Samota je ubíjajúca. Večné ticho, v ktorom sa ozýva len zvuk krokov. Šialený pohľad do zrkadla a nevypovedané slová. Nekonečné čakanie na niekoho. Samota je zlá.

  • 17. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Prežila som peklo. Prežila som rozchod.

Dagmar Čániová

Prežila som peklo. Prežila som rozchod.

Jesť? Spať? Myslieť? V tomto období, o ktorom chcem písať nemožné. Rozchod – každý, kto nesprávne miloval ho zažije. Aj ten „najtvrdší a najošľahanejší frajer“ sa zrazu zmení na nespoznanie. Čím viac sme milovali, tým viac nás zasiahne...........

  • 4. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Veľká láska

Dagmar Čániová

Veľká láska

Bola som siedmačka na ZŠ. Malé drobné stvorenie, ktoré sa zaľúbilo do „veľkého deviataka“. Bola to veľká láska, ale iba malej siedmačky“. Tajne som dúfala, že ho aspoň raz stretnem v škole a on sa na mňa usmeje. Písala som mu zaľúbené listy. Vydržala som o ňom snívať celé hodiny. V prezuvárke som mu do topánok ukladala kytice snežienok, fialiek, púpav a ruží. Na lavicu som mu kriedou kreslila srdiečka. No jednoducho som ho svojou nekonečnou láskou „otravovala“ na každom kroku.

  • 27. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
Kto sa má v tých mužoch vyznať?

Dagmar Čániová

Kto sa má v tých mužoch vyznať?

22.45.........ležíme v posteli, ako dve cudzie bytosti. V hlave máme plno nevypovedaných slov a v srdci hnev. 23.12.............je hlboká noc a ty si ma nechal v myšlienkach samú. Ako si mohol zaspať, keď sme sa pred hodinou pohádali a ty si nepovedal ani slovo? Čo mám urobiť, aby si sa zobudil a prihovoril sa mi?

  • 21. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 41
Bojím sa chodiť po chodníku

Dagmar Čániová

Bojím sa chodiť po chodníku

Nikdy by som nepovedala, že budem mať niekedy z niečoho strach. No vďaka nešťastnej náhode sa bojím chodiť po chodníku. Možno pre niekoho je to nepredstaviteľné, ale keď niekto zažije to čo ja, tak je to normálne.

  • 19. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Nenechajte svojich dedkov zomrieť!

Dagmar Čániová

Nenechajte svojich dedkov zomrieť!

“Uvidíš, čochvíľa zomriem,“ hovorieval môj dedko takmer  každý deň. A ja jemu na to:“ Aaale dedko, vy prežijete aj mňa. Čo vám ku šťastiu chýba? Ste zdravý, šikovný a nemáte žiadne starosti.“ Všetci sme sa z toho smiali. Náš dedko - hypochonder. Mal všetky choroby sveta, ale žiadnu mu nezistili.

  • 18. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu