reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dagmar Čániová

Dagmar Čániová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žije v Nitre a momentálne je na MD. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáČo sa týka nás všetkýchSúkromnéNa zamyslenieFotogaléria

reklama

Čo sa týka nás všetkých

Veríte lekárom?

Dagmar Čániová

Veríte lekárom?

Sedím v preplnenej čakárni a držím v náruči trojmesačné dieťa. Ľudia nervózne podupkávajú. S nevraživosťou sledujú dvere ordinácie, do ktorých už dávno mali vstupovať pacienti. Nikdy by som nepovedala, že budem potrebovať takého lekára. Mám strach, ale zároveň si už chcem konečne vydýchnuť a vedieť svoju diagnózu.

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 130x
  • 35
Moje detské omyly

Dagmar Čániová

Moje detské omyly

Vždy som rozmýšľala o tom, ako som sa narodila. Videla som mamičky s obrovskými bruškami, ale nechápala som, kedy a ako sa na svet dostanú bábätká von. Raz mi kamarátka povedala, že stačí ak ťa chlapec pobozká a začne ti v brušku rásť bábätko. Potom, keď budeš mať brucho príliš veľké jednoducho bábätko z teba vyjde von.

  • 6. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 272x
  • 6
Ako nečakať u lekára zadarmo

Dagmar Čániová

Ako nečakať u lekára zadarmo

Ak nechcete čakať u lekára, jednoducho si zaplaťte a objednajte sa na určitú hodinu. Alebo si zoberte príklad z našich spoluobčanov:

  • 13. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 991x
  • 9
Ako som sa bála chodiť do školy

Dagmar Čániová

Ako som sa bála chodiť do školy

V druhom ročníku ZŠ na konci školského roka sme sa dozvedeli, že budeme mať novú súdružku učiteľku – Grófovú. Osobne z nás ju nikto nepoznal, ale jej priezvisko bolo známe po celej škole. Všetci sa jej báli. Počúvali sme o nej najhroznejšie príbehy, ktoré nám rozprávali starší, skúsenejší žiaci.

  • 12. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 316x
  • 6
Treba sa báť detí?

Dagmar Čániová

Treba sa báť detí?

„Dobrý deň teta,“ pozdravil ma nečakane malý chlapec na ulici. „Dobrrýý,“ odpovedám a pridám veľký úsmev. „Tak už aj deti vidia, že nepatrím medzi najmladšiu generáciu,“ ťažko si povzdychnem a pokračujem ďalej v ceste. Chlapec sa však nečakane otočí a rozhodne sa ísť mojím smerom. Pridávam do kroku. Cítim sa nesvoja.

  • 25. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 382x
  • 11
reklama
Správne rozhodnutie

Dagmar Čániová

Správne rozhodnutie

Urobiť správne rozhodnutie niekedy dá poriadne zabrať. Hlavne vtedy, keď ním ovplyvníme život iným ľuďom. Radíme sa s ostatnými, hľadáme „osudné znamenia“, aby nám ukázali správny smer, čítame a počúvame medzi riadkami, či náhodou tam nenájdeme „pre nás vhodné riešenie“. Sme zúfalí, nemôžeme spať a celý deň zamyslení pobehujeme. Srdce nám prudko bije, hlava ide prasknúť a telo bojuje s únavou.

  • 27. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 959x
  • 0
Raz bude neskoro....

Dagmar Čániová

Raz bude neskoro....

Môj dedko vyzeral ako ty. Si mu veľmi podobný. Možno sa čuduješ, prečo na teba tak hľadím. Sedíš oproti mne v autobuse a ja z teba nespustím oči. Viem, že je to nepríjemné, ale ja si nemôžem pomôcť.

  • 22. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu