reklama

Edward Scissorhands

Ľudia, ktorí sú veľmi plachí, milí, a dobrosrdečný to majú v živote ťažké. Ľudská závisť a pýcha dokáže zničiť aj tú najnevinnejšiu bytosť. To, že sa dobrota niekedy nevypláca, pocítili často krát na vlastnej koži. Nedokážu sa brániť a čo je najhoršie myslia si, že za to môžu oni sami. Ich nevinnosť je niekedy „pre niektorých“ taká smiešna, že až priťahuje zlo a krutosť ľudí, ktorí si nemôžu „odpustiť“ možnosť dopriať trochu pôžitku z utrpenia iných.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Keď som začala pozerať film „Nožnicovoruký Edward“ nemohla som sa zdržať smiechu. Podnikavá Peggy pobehuje po celom meste a predáva kozmetiku značky, ktorá si pravdepodobne dosť mastne zaplatila za túto skrytú reklamu. Nič iné nedávali v televízií a tak som tento film neprepla. Zrazu sa v deji objavilo „hrozivé monštrum Edward“ a tým to začalo........na konci filmu som si poplakala. Mnohé veci boli poriadne nadnesené, ale pointa bola taká reálna, že ma to desilo a desí doteraz. Ľudia kvôli sebeckosti, pýche a závisti dokážu zničiť hocikoho a hocičo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spoznala som v živote mnoho takýchto „obetí“ ľudskej zloby. Poznáme ich všetci a preto je zbytočné o nich písať viac. Sú to tie najstrašnejšie príbehy o ktorých čítame v novinách a vidíme ich v televízii. A čo tak utrpenie, ktoré nevidíme, o ktorom sa nedočítame? Každý z nás už zažil bezmocnosť a silu ľudskej závisti. Každý z nás istým spôsobom závidel, alebo spôsoboval utrpenie iným. Myslím na tie „drobné“ prehrešky. Keď si spomeniem, koľko som ich v živote narobila...............

Niekedy sa to ani inak nedá-to počúvam z každej strany. Tento svet nás núti, „kamarátom klamať do očí“, „zachrániť si svoju kožu“..........................smutné, ale takto to v živote chodí. Silný vyhráva a slabý je porazený.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stále v živote hľadám niečo, čo ma presvedčí, že sa mýlim. Že sa oplatí žiť v láske, a dobrosrdečnosti. A nikdy sa nevzdám....aj keď niekedy mám pocit, že je to zbytočné........ 

Dagmar Čániová

Dagmar Čániová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žije v Nitre a momentálne je na MD. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáČo sa týka nás všetkýchSúkromnéNa zamyslenieFotogaléria

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu