reklama

Prežila som peklo. Prežila som rozchod.

Jesť? Spať? Myslieť? V tomto období, o ktorom chcem písať nemožné. Rozchod – každý, kto nesprávne miloval ho zažije. Aj ten „najtvrdší a najošľahanejší frajer“ sa zrazu zmení na nespoznanie. Čím viac sme milovali, tým viac nás zasiahne...........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu

Myslela som si, že mňa sa to už netýka. Mýlila som sa. Zrazu prišiel. Nečakane, tvrdo dopadol do môjho života. Necítila som hlad, nebola som smädná a prestala som myslieť. Nič príjemné, iba ak chcete zhodiť pár kíl (poz. aut. vrelo odporúčam...). Vedela som sa rozplakať aj v obyčajných potravinách (poz. aut. kupovala som jogurt rovnakej značky ako on, veď to poznáte). Každá vec mi zrazu pripomínala jeho.

Nevedela som, že rozchod tak strašne bolí. Najhoršie bolo, že nič som s tým nemohla robiť. Nijaká tabletka neexistovala a pokiaľ viem tak ani neexistuje......... Treba len vydržať pár mesiacov, rokov .................. a príde "ON". Samozrejme, pokiaľ ste sa nevrátili k svojmu "bývalému"(to nech vás ani nenapadne)................

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ja som počkala. Prišiel. Môj život má znovu prítomnosť a budúcnosť. Začala som si viac vážiť lásku a samu seba. Milujem, ale aj počúvam, rešpektujem a vážim si (no,niekedy na to chvíľku pozabudnem, ale len malinkú chvíľočku). A keď niekto rozpráva o rozchode, viem o čom hovorí................

Dagmar Čániová

Dagmar Čániová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žije v Nitre a momentálne je na MD. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáČo sa týka nás všetkýchSúkromnéNa zamyslenieFotogaléria

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu